[FILM] Komentarze z YT… na żywo
Sty 2013 13

Wspaniały pomysł Krzyśka Gonciarza sprzed paru miesięcy w końcu zrealizowaliśmy w ramach jego akcji Miesiąc bez Internetu.

Trudno było się przełamać na początku, ale potem, jak na scenie, wszedł luz i poczucie wolności. Chociaż Krzysiek na zawsze będzie miał blizny na duszy. Mówił mi potem, że cały czas widzi przed oczami tego smutnego pana sprzedającego kebab.
Trzymaj się, Krzysztof. Ładnie zmontowane.

35 komentarzy

  1. Intensitea napisał(a):

    Nagrajcie coś jeszcze razem! :D

  2. Intensitea napisał(a):

    Mój ulubiony filmik! :D Połączenie dwóch moich ulubionych youtuberów.

  3. plastusiak napisał(a):

    A mi osobiście szkoda pana od kebaba..

  4. tomaszek napisał(a):

    dem nie wierze że nie dostałeś w morde

  5. Tomkix napisał(a):

    Haha ktoś sprzedał filmik do Joe i już jest na głównej ^^

  6. mo napisał(a):

    krzysiu jest fajny, ale ma familijne poczucie humoru : (

  7. Kot_Deyton napisał(a):

    super oglądam już 100 raz ale dobijam do 200

  8. Cupekk napisał(a):

    Więcej filmów z Krzysiem! Rewelacyjnie wychodzi.

  9. AlChemic napisał(a):

    Łapkujcie kto ze stolicy (Gniezna)…

    Fuck tu nie ma łapek :(

  10. Brawurka napisał(a):

    Jak zawsze genialnie – chociaż boleśnie ukazuje syf w necie. W prawdziwym zyciu na dłuższą metę dostalibyście po mordach nawet w Krakowie (jak cała ta gimbaza parodiowana w filmiku)
    ja jestem zadowolona, filmik serio serio śmieszny :D

  11. Kulca napisał(a):

    Piękne :)

  12. GREG napisał(a):

    Czemu nie było mnie wtedy na rynku? !!! Też chciałem ponawalać w stół !!

  13. Skrzydlaty Kret napisał(a):

    HAHAHA BEZCENNY WIDOK DEMA NAPIEPSZAJĄCEGO W STÓŁ ;D

  14. masterczułki napisał(a):

    Nie lubię Gonciarza, ale ta akcja akurat bardzo spoko wyszła – śmiesznie i z jajem. A Dem jak zwykle świetny <3

  15. zorbak napisał(a):

    Mnie to tylko zaskakuje jak gimbusiarnia potrafi się dostosować i obejść zakazy. Dem nagrał coś po angielsku, to zaraz zaczęli wypisywać „Dembski, you stink”. Zablokował komentarze pod swoimi filmikami, już zaczynają wypisywać w innych częściach internetów (vide komentarze pod tym filmikiem). Prawdziwa armia zniszczenia.

  16. szaruwa napisał(a):

    Gratuluję odwagi, chcemy więceeeeej!

  17. wacek1990 napisał(a):

    heh no i się w końcu dowiedziałem, z jakiej paki mordkę dema w Krakowie widziałęm

  18. Leydżin napisał(a):

    Dla mnie super, zróbcie z tego serial, myślę, że przyjęłoby się :)

  19. Rutrass napisał(a):

    Dobry fun.
    Mickiewicz pffff :D

  20. graxos napisał(a):

    Dem w krakowie i go nie spotkalem.

  21. BananaPower napisał(a):

    Kiedyś to się szyło koszulki dla dzieci a nie sprzedawało dla pieniędzy

  22. Bartek napisał(a):

    Hahaa, świetny pomysł, więcej takich wspólnych akcji :)

  23. ChBa napisał(a):

    Biedny Pan sprzedający kebab :c
    Choć w sumie, w internecie ludzie są bezlitośni nawet dla Panów sprzedających kebaby. v.v

  24. NidAaz napisał(a):

    Coś swojego byś wrzucił, a ten lamus by zrobił coś nowego a nie 50 odcinek tego samego, w ogóle jak on to wrzuca bez internetu

  25. ANn napisał(a):

    Rozwalacie mnie XD Jesteście genialni!

  26. DedoKa napisał(a):

    Pierwszy film od dawna, na którym się uśmiałem. Łapa w górę.

  27. Morgoth Edain napisał(a):

    Pomysł: dziesieńć na dziesieńć!
    Wykonanie: dziewieńć na dziesieńć! – troszkę wyraźniej mogłoby być
    Ogólne: zaebyyście!

  28. ST4H napisał(a):

    Śmiechłem ;D

  29. mice napisał(a):

    A ja myślałem, że masz telefon z Dzyń-dzyń Polska.. Jestem rozczarowany.

  30. Nolty napisał(a):

    jeden ze śmeszniejszych filmików jakie w życiu widziałem na yt :P

Napisz komentarz